21 Tem 2008

MUZLU PASTA



MALZEMELER: 4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağı zeytinyağı
1 kabartma tozu
1 vanilya
aldığı kadar un

iç kreması: dr oetker pasta kreması

dış kreması: dr oetker krem şanti

üzeri için: biraz fındık
biraz rendelenmiş çikolata

YAPILIŞI: Yumurta ve şeker iyice köpürene kadar çırpılır. diğer malzemelerde karıştırılarak kek hamuru hazırlanır.yuvarlak kelepçeli kalıpta 150 derecede pişirilir. pasta kreması ve krem şanti hazırlanır. kek ılıdıktan sonra ortadan enlemesine kesilir. arası ve üzeri şekerli su ile ıslatılır. arasına pasta kreması sürülür. dilimlenmiş muzlarımızı da dizeriz. ve damla çikolata serperiz. diğer kekimizide üzerine kapatırız.krem şantimizi pastanın her tarafına süreriz. üzerine süslemek için rendelenmiş çikolata, fındık ve muz kullanırız.( ben koyamadım : çünkü arkadaşım için bir gün önceden hazırlayıp verdim. kendisi misafiri gelmeden muzlarını koyacak. kararmasın diye ben koymadım) bir gün önceden yapılırsa daha güzel olur. pastamızı yaptıktan sonra bir gece buzdolabında bekletelim daha güzel oluyor.

hepinize afiyet olsun.... :)

Hiç yorum yok: