21 Eyl 2008

OĞLUŞUMA ARABALI PASTA




ARABALI PASTA TARİFİNİ EMELİNMUTFAĞI ARKADAŞIMDA GÖRMÜŞTÜM. http://emelinmutfagi.blogcu.com/kirmizi-araba-pasta_20000771.html ARKADAŞIMA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ. OĞLUMUN İSTEĞİ ÜZERİNE YAPTIM VE ÇOK SEVİNDİ. ARKADAŞIM DAHA GÜZEL YAPMIŞ. BENDE ŞEKER HAMURU VE GIDA BOYASI OLMADIĞI İÇİN HAZIR PASTA KREMASI KULLANDIM. SONUÇTA ŞEKİL OLARAK BENZEMESİ BİLE OĞLUMU ÇOK SEVİNDİRDİ. ŞEKİL FİKRİ İÇİN ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

MALZEMELER: 3 yumurta ( yumurtalar küçükse daha fazla kullanın benim az geldi)

1 su bardağı şeker

1 kahve fincanı süt

1 kahve fincanı zeytinyağı

1 kabartma tozu

1 vanilya

aldığı kadar un

İÇİ VE ÜZERİ İÇİN : ben dr oetker hazır kakaolu pasta kreması kullandım. aralarada muz ekleyip tatlandırdım. tercihe kalmış canınız nasıl isterse yapabilirsiniz.

YAPILIŞI: pandispanyamızı bilindiği gibi hazırlarız. yumurta ve şekeri iyice çırpmak gerekiyor. iyice köpürsün. diğer malzemeleri ekledikten sonra mikserle çırpmayalım. pandispanyamızı yağlı kağıt serilmiş dikdörtgen tepsimize iyece yayıp pişiririz. (yanlız çabuk pişer. dikkat edin kurutmayın) pandispanyamız. piştikten sonra ıslatmak gerek ben şekerli suyla ıslattım. pandispanyanın kesilme şeklini arkadaşımdan bakıp faydalanabilirsiniz. ben aralara ve üzerine hazır dr oetker kakaolu pasta kremasını kullandım. güzel oluyor. pratik yani.

hepinize afiyet olsun...

3 yorum:

nurdan dedi ki...

Ereğliye selamlar ziyaretine teşekkür ederim arkadaşım..her zaman beklerim..Pastan çok güzel diğer tariflerinde ellerine sağlık canım..Oğluşuna ve sana kucak dolusu sevgiler..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Oğlunun doğum günü kutlu olsun canım,nice güzel yaşlara...pasta çok şeker olmuş,annem bana da yapsa ben de çok sevinirdim,emeğine sağlık canım.

iyi kandiller diliyorum.sevgilerimle...

hdidem95 dedi ki...

minik oğluşun ne şanslı:)) allah nazardan saklasın maşşallah canım seninde ellerine sağlık pastan çok güzel görünüyor afiyetler olsun sevgiler