25 Ara 2008

PORTAKALLI FINDIKLI TOPKEK


MALZEMELER: 3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
100 gr margarin (eritilecek)
1 orta boy portakal ( kabugu rendelenecek, suyu içene )
1 çay bardağı fındık
yarım çay bardğı damla çikolata
1 vanilya
1 kabartma tozu
aldığı kadar un

YAPILIŞI: yumurta ve şeker iyice çırpılır. daha sonra diğer malzemeler ilave edilir. topkek kalıbında pişirilir. un, vanilya ve kabartma tozunu mutlaka eleyin. daha iyi sonuç alırsınız.diğer malzemelerde mutlaka oda sıcaklığında olmalıdır.

HEPİNİZE AFİYE OLSUN...

17 yorum:

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım topkekler ne güzel olmuşlar ellerine sağlık ama ben solda minik resimdeki bıdığa bayıldım:))allah nazarlardan saklasın maşşallah sevgiler

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

yenin yıl size ve ailenize sağlık ve mutluluk getirsin.

Adsız dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

mutfaktahersey.blogcu.com

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Yeniyıl sana ve ailene hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyılınız kutlu olsun.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

BEN DOSTLARIMI NE KALBİMLE NE DE AKLIMLA SEVERİM.

OLUR YA…

KALP DURUR…
AKIL UNUTUR…

BEN DOSTLARIMI RUHUMLA SEVERİM…
O NE DURUR, NE UNUTUR…

Hz.MEVLANA

2009'un huzur, sağlık ve mutluluk getirmesi dileğiyle.

ALLAH'a emanet olun.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Herkese mutlu,sağlıklı,huzurlu ve hayırlı yıllar diliyorum.
Savaşların olmadığı, katliamların yaşanmadığı,bu yüzden kimsenin ölmediği,barış ve sevgi dolu nice uzun, güzel seneler yaşarız İNŞALLAH.

keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar

FİLİZ'CE dedi ki...

ellerine sağlık..iyiseneler.

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık top kekler çok güzel olmuş aynen hazır gibi maşallah.....


lezzetmutfağı.......

Adsız dedi ki...

CANIM YENİ BLOĞUN HAYIRLI OLSUN..İYİ HAFTALAR DİLİYORUM SEVGİLER..YANLIZ ŞU KELİME DOĞRULAMA BÖLÜMÜNÜ İPTAL ETTİR BENCE..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Sayfama bıraktığınız yorumla sizi ve sayfanızı tanıma fırsatı buldum, memnun oldum, sayfanızı beğendim. Topkekler harika, eminim tadı da öyledir. Ellerinize sağlık. Ereğli'ye selamlar.

Adsız dedi ki...

GÜNAYDIN CANIM..AY ÇOK SEVİNDİM..HAYIRLI OLSUN CANIM BENİM CİNSİYETİNİ ÖĞRENİNCE HABER VERİRSİN HERHALDE:))İNŞALLAH SORUNSUZ GEÇER CANIM BENİM..SEVGİYLE KAL..

Adsız dedi ki...

kisa bir tatilden sonra tekrar merhaba,
mmm ellerine saglik canim, ne guzel de kabarmislar adi gibi top top olmuslar.
hayirli cumalar

YASAMİNKİYİSİNDAN dedi ki...

İYİSİNDİR UMARIM CANIM. HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

YASAMİNKİYİSİNDAN dedi ki...

CANIM BENİM İYİ OLMANIZA ÇOK SEVİNDİM.ANALI BABALI BÜYÜSÜN İNŞALLAH İSMİYLE YAŞASIN.KENDİNE ÇOK İYİ BAK.ÖPÜYORUM CANIM BENİM..

YASAMİNKİYİSİNDAN dedi ki...

CANIM GÜNAYDIN UMARIM SEN VE ÇOCUKLAR İYİSİNİZDİR.SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM...

Adsız dedi ki...

CANIM GÜNAYDIN.ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL SÖZLERİN İÇİN.HERŞEY GÜZEL GÖNLÜNE GÖRE OLUR İNŞALLAH..