25 Ara 2008

HİNDİSTAN CEVİZLİ FINDIKLI KURABİYE


BU TARİFİMİDE ARKADAŞIM http://susamcorekotu.blogcu.com/ YOLLUYORUM. ARKADAŞIM KOLAY GELSİN SANA..İLK ÖNCE BELİRTEYİM TARİFİMİ http://www.yesilkivi.com/?cat=12&paged=3 ARKADAŞIMDAN ALDIM. KENDİSİNE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM. AYRICA SİTESİNİ BİLMEYENLERİN GEZMESİNİ TAVSİYE EDERİM. ŞAHSEN BEN ÇOK BEĞENDİM.
MALZEMELER: 1 paket margarin
1 su bardağından biraz az toz şeker
yarım su bardağı hindistan cevizi
yarım su bardağı kırılmış fındık
3 yumurtanın sarısı (akı üzeri için)
1 vanilya
kabartma tozu
YAPILIŞI: un haricindeki tüm malzemeler karıştırılır.daha sonra un azar azar ilave edilir. yumuşak kıvamlı bir hamur elde edilir. hamur üzeri nemli bir bezle örtülerek 10 dakika dinlendirilir. hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak hafif yassı şekiller yapılır.(tabi ki şekiller isteğe bağlı). hamur ilk önce yumurta akına daha sonra fındığa batırılarak tepsiye dizilir. üzeri fazla kızarmadan alınır.
HEPİNİZE AFİYET OLSUN... :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eline sağlık canım,nefis gözüküyorlar,hindistan cevizli bir tarif arıyordum,isabet oldu ;)
Aklım yukardaki portakallı keklere de takılmadı değil hani :)
Sevgiler Sibel...

sihirlibahce.blogcu.com